How to install Fotbolls-MIG 1.0.12 unlimited apk for laptop - Arch APK

How to install Fotbolls-MIG 1.0.12 unlimited apk for laptop



Fotbolls-MIG.apk 1.0.12
Name: Fotbolls-MIG.apk
ID: se.vitamin.mig.fotboll
Version: 1.0.12
Size: 0 Mb



Fotbolls-MIG Screenshots

How to install Fotbolls-MIG 1.0.12 unlimited apk for pc
How to download Fotbolls-MIG patch 1.0.12 apk for pc
How to mod Fotbolls-MIG 1.0.12 mod apk for laptop

How to setup Fotbolls-MIG apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Fotbolls-MIG Description

Fotbolls-MIG – Frågespelet du tar med dig

MIG (Mobile Intelligence Games)

Nu finns Fotbolls-MIG för alla som älskar fotboll. Vem vet egentligen mest om fotboll? Utmana dina vänner på en omgång i halvlek, på resan, i bilen eller på utflykten. Närmare 400 roliga och spännande frågor för alla fotbollsfans.

MIG är roligast att spela tillsammans och är gjort för 2-6 spelare. Ni själva styr fritt och turas om att läsa frågor för varandra. Ni skakar för att slå tärningarna, drar med fingret för att vända på frågekortet och sätter själva poängkryss i poängblocket. Nya spelare kan läggas till under pågående spel.

What's new in Fotbolls-MIG 1.0.12

1.0.12
* Hej MIG-vänner! Nu har vi förbättrat utseendet i appen och gjort det möjligt att byta kort både genom att dra över skärmen och genom knapptryck. Vi har också rättat ett antal retliga buggar och rekommenderar därför alla användare att uppdatera till senaste versionen av appen. Glada hälsningar från team MIG-Android
Fotbolls-MIG | 5 Reviewers | | Rating: 4.4

Download Fotbolls-MIG patch 1.0.12 APK




Search terms:
How to download Fotbolls-MIG 1.0.12 unlimited apk for pc
How to use Fotbolls-MIG unlimited apk
How to mod Fotbolls-MIG 1.0.12 apk
How to get Fotbolls-MIG mod apk